Laatste werkweek: beton, donaties en afscheid

31 juli 2015 - Vientiane, Laos

Aangezien er volgende week geen vrijwilligers meer zijn om te helpen renoveren was het belangrijk dat we deze week ons project konden afwerken. Gelukkig zijn we daar in geslaagd: de betonvloeren zijn gestort, de muren geverfd en de toiletten opgefrist. Tussendoor zorgden we ervoor dat alle materiële donaties (ballonnen&stickers, kleertjes, juweeltjes, notitieboekjes) bij de juiste ontvangers terecht kwamen (kleuterschool en lagere school). Het cash geld van de fundraising verdeelden we onder 2 organisaties: Lao Disabled Women's Development Center en The Language Project. Beide zeker de moeite waard om eens te google-en! Tevreden sloten we de week af met een verse fruitshake met uitzicht op de Mekong, en namen we vrijdag afscheid van het guesthouse en de vrijwilligers die achterblijven. Vrijdagavond namen we een slaapbus naar Pakse waar we ondertussen al aangekomen zijn. To be continued!

1. Chris:
    1 augustus 2015
    Hallo Annelies en Ruben,
    Jullie taak zit er blijkbaar zo een beetje op. En nu behouden weer naar huis zeker?
    Al benieuwd om jullie weer te zien. Doe het nog goed voor de resterende tijd. Tot ziens. Groetjes en kus van pépé.